Star TV'de yayınlanan Aramızda Kalsın programına katılan Salih Güney eski dizi ile şimdiki arasında hiç bir benzerlik olmadığını söyledi. Kanal D'de yayınlanan diziyi başlangıçta seyrettiğini herkesin çok güzel oynadığını belirten Salih Güney, "Herkes rolünün hakkını veriyor" dedi. Ancak hikayenin kendisini sarmadığını ve sürekli olarak izlemediğini belirten Salih Güney, Halit Ziya Uşaklıgil'in eserinde ve Halit Refiğ'in yönettiği kendilerinin oynadığı dizide Bihter'in Adnan'a hiç bir şekilde aşık olmadığını söyledi.
"Evden, baskıdan kurtulmak için zorla evleniyor ki sırf üstündeki bu aile baskısından kurtulmak. Aşk yok. Aşk olmayınca tabi ki o zaman büyük yaş farkından dolayı bana karşı duymuş olduğu zaaf çok normal oluyor" diye konuşan Salih Güney, Bihter karakterinin mutsuz bir evden kurtulmak için Behlül'e gittiğini vurguladı. "Eserin sayfası belli... 320 safya" diye konuşan Salih Güney, "Bu 320 sayfayı ayır, ayır, ayır ne kadar ayırırsan 8 bölüm çıkar, 6 bölüm çıkar. Yani bunun daha fazlasına gidemezler.
"Evden, baskıdan kurtulmak için zorla evleniyor ki sırf üstündeki bu aile baskısından kurtulmak. Aşk yok. Aşk olmayınca tabi ki o zaman büyük yaş farkından dolayı bana karşı duymuş olduğu zaaf çok normal oluyor" diye konuşan Salih Güney, Bihter karakterinin mutsuz bir evden kurtulmak için Behlül'e gittiğini vurguladı. "Eserin sayfası belli... 320 safya" diye konuşan Salih Güney, "Bu 320 sayfayı ayır, ayır, ayır ne kadar ayırırsan 8 bölüm çıkar, 6 bölüm çıkar. Yani bunun daha fazlasına gidemezler.
Öpüşme Sahnesindeki Yastık Açıklamasına Yorumu.
Beren Saat'in öpüşme sahnelerinde partneri ile aralarına yastık konulduğuyla ilgili yaptığı açıklamayı da değerlendiren Salih Güney, "O çok çirkin bir şey. İnanamadım böyle bir şeye. Burada hemşerime hakaret ediliyor gibi geliyor. Öyle şey olur mu. Akıl alacak şey değil. Biz orada oyuncuyuz... Biz ne kadar profesyonel olursak olalım, orada kendimizi, duygularımızı kontrol etmek zorunluluğundayız yani.. Evli bir kadın olabilir karşındaki" diye konuştu.
Arada bir duygusallığın, seyirciye inandırıcılık açısından bir yumuşaklığın ve duygusal bir yaklaşımın olması gerektiğini de ifade eden Salih Güney, "Öyle bir şey ki bir öpüşme sahnesi, kamera burada, ışık burada, biraz fazla yaklaştığın zaman, özel yaşamımızda yaklaştığınız zaman deformasyon olur, dudak sola çıkar, sağa çıkar, çirkin bir görüntü olur... O da bir teknik. Öpüşme de bir teknik" ifadesini kullandı.
0 yorum:
Yorum Gönder